balen är ju fan snart!

hm, jag har lite småttpanik för jag hittar ingen jävla balklänning?!?
jaja, får fortsätta att leta...

iallafall, har ju lov nu. och lovet började med att jag, mina två systrar och deras pojkvänner och lille tindra åkte hem till pappa, vi gick ner till havet och hm.. FISKA?! :O (typ hela släkten var där)
mina systrar fick upp 2 fiskar var, men släppte ner dom igen, jag blev jätte ledsen och arg på dom, för jag såg hur fisken fick lida, och funderade faktist i de ögonblicket på att bli vegitarian. fyfan. men skulle aldrig kunna klara mig utan kebab och kyckling, och allt sånt där =/
jag och min låtsas syster gick upp till huset i förväg, för de var så himla kallt och tråkigt. hon gjorde nudlar till oss två, så satte vi oss och kollade på tv.

vi bestämde oss att johanna skulle sova över hos mig, eftersom vi visste två fester. men jag fick tyvärr inte ha med mig henne på den ena festen, så vi drog till kungälv ist. festen var väl inte askalas precis, så vi drog hem vid halv 2 eller något. sista bussen hade redan gått så fick ringa svart taxi. men de gick ju bra endå. när vi väl var hemma, så somnade nästan johanna, och en killkompis kom hit. och vi kollade på film och lite sånt.

johanna blev hämtad vid 12 eller något nästa dag, och jag började fixa mig och senare träffade jag jessica. vi köpte cola och snackade om massa saker. kändes som en sommarkväll, åh.. nu vill jag faktist ha sommar!
vi drog hem till mig, och senare tänkte jag och alexandra dra på fest, men de blev inte av. så mot kvällens slut, så ringde vi till michaela och johanna och drog och åt cheeseburgare i stan, och sen en macka i subway. HAHA, hade inte ätit på hela dagen?!

efter några timmar drog vi oss hem, och jag decka direkt, sköönt!
dagen efter så träffade jag min saknade hanna!, vi bestämde oss för att dra på fest, men fick panik när vi trodde att allt som vi planerat, gick åt helvete! men allt löste sig, så vi åkte in till eriksdal, och de var assöta människor där, alla var verkligen as snälla. hm, eller ja inte alla. vissa är ju lite smått omogna, jävla tattare säger jag bara! hm, kommer till de snart.

jag träffade iaf en kille som jag hade en liten crush på för några år sen. hm, as söt. bestämde oss för att jag skulle sova hos honom, såklart hanna också. och till slut drog vi dit + massa andra, och hade efterfest. de var askul, tills kvällen slutade med massa spya, gråt och mobiler snodda och ja.. massa sånt. ..ja, ni fattar jäääävla tattarungar!

kommer knappt ihåg hur vi kom hem, men kom hem runt 8 på morgonen eller ngt och skulle upp klockan 1, för att mina systrar och deraspojkvänner och mormor skulle komma hem till oss och äta middag. ussssssch, aldrig mer säger jag bara! hemsk kväll, bortsett från dom underbara människorna jag träffade.

aja, sluttjötat om dehär. igår låg jag i sängen hela dagen, och idag också. haha, imorgon hoppas jag att något kul händer (: pussssss


och jessica, jag hoppas du är nöjd nu. bara för dig! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha nawe va gullig du är:D ja,jag är nöjd!:)

jaså,killkompis och film? bara det? :O^^ nej ja skojar hihu. men åh.vill att det ska bli sommar.känns som hundra år sen vi ba va ute o snacka sådär:o

2010-04-06 @ 20:54:23
URL: http://jessicajaber.devote.se
Postat av: melisa

tänk att jag läste allt det där. hihi skoja.

du hittar en balklänning snart :)

fortfarande långt kvar

2010-04-09 @ 14:16:55
URL: http://glaaader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0