no one knows why i'm into you

hej bebisar, ska bli bättre på att uppdatera. hihi kul att läsa när man blir äldre.
har iallafall inte gjort så mycket, i lördags så drog jag, alexandra, timmie, johanna & micaela hem till mig så grillade vi och drack lite och så. hihi, askul. men alexandra och timmie drog hem tidigt :( när johanna drog hem lite senare så åkte jag och micaela upp till rannebergen och träffa en killkompis, haha .. sen drog vi hem och sooooooooov.

råkade också ringa upp min mamma mitt i natten, och hade då typ skrikit " DOM HAR SLÄCKT LJUSEEEEN, KOLLA DOM HAR SLÄCKT LJUSEN!" sen när mamma ringde upp mig, och frågade vafan jag gjorde.. så svarade jag bara; vi kollar på film. HAHA, men klart hon fattade såklart att vi inte gjorde det.

fick ett häfte av min so-lärare idag, så jag ska ha ett prov, antagligen muntligt, och klarar jag de så får jag G, i slutbetyg, tror jag. asbra ju, så får plugga förfullt nu, 2 veckor på mig =)
sen i maj ska jag ha ett prov i matte, för att jag håller på att få ig, för ja tror inte ja klara nationella. så får jag G på den, så har jag G.. får jag IG, då dör jag!

iaf, väntar på att alexandra ska ringa mig så ska vi väl planera lite inför valborg på fredag. aaaaaaaaskul :D

jaaaaaaaja, ska försöka sova snart, eller aa om ngn timme, haha kyssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0