R.I.P

i morse så dog min "låtsasmorfar", har aldrig direkt sett honom som min låtsasmorfar, eftersom jag inte träffat honom så mycket på dom senaste åren. men en god människa var han allt. fyfan, de är så hemskt med folk som dör. i söndags, så firade vi min syster och då var mormor där. och hon sa hela tiden "idag trodde jag att han hade somnat in, trodde verkligen det", och typ "jag måste hem till honom, de kan hända när som helst." och sånna grejer, fyfan.. aja, hoppas han har det bra uppe i himlen iallafall.

jaja, idag var det iallafall skola. skippade första lektionen, och när jag väl kom till skolan, fick jag reda på att jag hade håltimma på nästa lektion, så åkte ner till angered med emelie. köpte glass och cola, gott! :)
sen hade vi matte, bamba och so.
vill ha fredag nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0