tonight would be the night that i fall for you

hade utväcklingsamtal igår, haha. bättre än innan nu iaf :)
är påväg mot g i so, men tror inte jag kommer klara att få g. om jag bara fortsätter att gå på gympan och slöjden så har jag g där nu också. har ju missat några lektioner, och hade en varning, men nu har jag ju kommit dit varje gång och arbetat bra, så tror de kommer nog gå bra. och hemkunskapen hade jag ett starkt g, så de är ju bra. trodde jag skulle få ig HAHA! ska försöka att höja mig i vissa lätta ämnen. men har ju inte så lång tid kvar på mig. orkar iallafall inte kämpa för spanskan, eftersom jag ska ta bort ett ämne, och de kommer absolut bli spanskan!

jaja, fyfan va skönt de är med sol nu! ja har märkt själv att jag börjat bli mycket gladare, och piggare och sånt nu! tiden går så jävla fort, och snart är de inte vi som är 9A2 längre. känns inte bra, men ändå ska bli kul att träffa på massa nya människor också =)

snart ska jag äta lite mat, sen ska jag ta och plugga lite på matte. vi har nationellaprov i de på fredag, så måste ju börja kolla lite på det. senare blir det ju andra avenyn, hihi har längtat. för tror detta avsnittet kommer att vara väldigt spännande.

och just det, en sak jag itne får glömma är att kolla efter balklänning, börjar känna lite stress för de nu,hm
om jag inte hittar någon speciellt fin, så tror jag att jag bara tar en vit som går till knäna typ, axelbandslös, och ett rätt brett rosa band i midian. rätt fint faktist, ska kolla.

aja, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0