valborg imorgon

idag åkte min mamma till monaco, hihi = ensam hemma hela helgen. hon kommer hem på måndag tror jag, och sen på fredag igen åker hon till grekland, så de betyder att jag är ensam hemma i 8 dagar till då, och de betyder ju den helgen och även helgen efter. fyfan va gött. men klart ja kommer sakna mammsen =)

aja, imorgon är de valbooooorg! hihi, asgött. och de ska firas för fullt med alexandra, micaela och johanna, och massa annat folk.

efter skolan idag drog jag och jessica till gymmet och tränade lite, haha.. tränade inte alls mycket idag, hade inte orken med mig, haha. men sen lämnade jag henne i 20 minuter för jag kände för att bli lite brunare.. och jag fattar ingenting, man ser ingen skillnad. är fortfarande vit, men ändå har jag en jävla rand, usch :( kanske drar och solar imrogon igen, fast tror inte jag orkar de. måste ju hem och fixa mig och så hihi, aja.. nu ska jag sova, skola imorgon pusspuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0