you're out of my life

dålig uppdatering, iknow.

skola idag, och sen klockan två åkte klassen ner till angeredsgymnasiet och kollade en pjäs. två skådespelare i en och samma smäll, haha nejmen.. frida (nilla i riverside), och mika (hon blonda i i taket lyser stjärnorna) asballt förfan hahah (;

efter skolan så var jag med jenni, har itne varit med henne sen vi var i sthlm tsm. ialalfall, vi gick helt enkelt hem till mig och skulle plugga på ett arbete som är tills på torsdag, men de gick ju som de gick. alltså bestämde vi oss att dra ner till angered och köpa något gott. sedan kom hennes flickvän hanna, och gjorde oss sällskap. efter en stund drog jag hem. och nu sitter jag här och gör absolut ingenting.

kram

Kommentarer
Postat av: saarraa

fin blogg du har :)

2010-04-25 @ 18:53:45
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0