=(

igår fick jag reda på något så hemskt. min farfar är jätte dålig, och nu inlagd för att han kommer att gå bort nu snart. dom har sagt så jätte länge nu, men såhär dålig har han aldrig varit. han är värd att leva så mycket längre, han är den snällaste och finaste personen på jorden. har alltid varit nära honom när jag var liten, men nu när jag växt upp har det varit helt annorlunda. men varje gång man träffar honom nu, så är han så himla glad. kommer ihåg när jag var liten, så skulle jag och familjen resa till tunisien. men då sa jag till min farmor och farfar, "jag vill stanna hemma med er, jag vill att ni ska vara min nya mamma och pappa. ni är som mina andra föreldrar."

får hoppas på det bästa, att han blir bättre. jag älskar min farfar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0