ge mig sommar?

jag lovar, snart kommer jag bli helt jävla deprimerad. vintern dödar mig. jag orkar inte göra någonting längre, eftersom det är vinter, så jävla tråkigt är det. orkar knappt fixa mig längre, därför stannar jag hemma hela helgerna nu förtiden, för jag tänker att då kanske jag är utvilad sen när skolan börjar igen, men skolan orkar jag inte heller med. så himla kallt på morgonen, och orkar inte fixa mig. och jag går inte ofixad till skolan. hm, kan inte sommaren komma nuuu!?, jag börjar bli riktigt jävla trött på vintern nu. helt seriöst. åhhhhhh, gissa hur glad jag kommer bli den dagen all snö är borta, och solen skiner, och allt börjar bli grönt och sånna grejer. då man kan börja gå i tunnare kläder, och lite mer.... roliga kläder, hm sommarkläder alltså, med färger och sånna grejer. vintern har varit för länge nu.

eftersom det var typ den kallaste vintern iår, så tycker jag faktist att det ska vara den varmaste sommaren. right?
de är väl mer än rättvist.

sitter och kollar massa sommar bilder, och ser så jävla mycket fram emot sommaren nu. längtar tills de är hm, sommarsässong. då blir det att köpa massa nya kläder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0