goodnight sweetheart

nu ska jag sova, skola imorgon usch..
även fast jag går och lägger mig vid denna tiden, så orkar jag inte upp på morgonen.. liksom de blir, hm.. typ 10 timmars sömn. fast iochförsig tar det skit lång tid för mig att somna, tar ibland 1 timme, och ibland fler. och de suger.



en kille är inte värd dina tårar, eller hm.. den killen som är värd det, han skulle aldrig få dig att gråta, right?




aja, ni får ha det så bra. vi hörs imorgon, pysssss


justde, tack till melisa som hjälpte mig lite med bloggdesignen.
headern syndes ju itne, så försökte själv. men jag vill få den att liksom... passa in!?, har försökt massa grejer, men de funkar ju fan inte.. haha hm =(

Kommentarer
Postat av: melisa

hej jag är seg. men din nya design är ju snyggare nu :)

kram! (L)

2010-03-14 @ 19:33:37
URL: http://glaaader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0