i like the way it hurts

hej gullet. sitter här och lyssnar på fyra just nu favoriter.
ne-yo - beautiful monster
bob ft. haylie williams - airplanes
eminem ft. rihanna - love the way you lie
timbaland ft. katy perry - if we ever meet again

dom ska absolut få följa med på en tripp till turkiet på lördag, mamma kom förut och sa att hon just bokat resa till turkiet för mig, milla och kim. UNDERBART, vilken bra födelsedagspresent,  fyller ju år då. får väl hoppas på att de blir ett bra hotell också, eftersom vi tog ospecifierat. men de kommer de väl inte bli bara för de, kanske kommer mitt ute i ingenstans, inte nära havet, inte nära stan, ingen pool ingenting? haha, gud.. då dör jag!

jaja, imorgon är de onsdag .. vet inte riktigt vad som händer, måste köpa solbrillor, om jag inte gör de i turkiet, och sen bikini. om jag inte får de i present då. på torsdag kommer min moster och så, och firar mig. sen på fredagen ska jag hem till pappa så firar vi mig igen, och sen lördag blir ja ju sexton och halv 7 på kvällen ska vi vara vid landvetter. vet inte vad jag ska ha med mig eller något, tänk om planet krashar? hahah, gud. aja klarade mig ju typ HELT SJÄLV när ja skulle till malta, kände ingen. nu hör jag några utanför mig som antingen ska utomlands eller kommit hem från resa, hör massa rullande resväskor, haha längtar nu! :D

http://baylakesfinest.blogg.se/images/2010/alanya_69242940.jpg
och fan vad jag hoppas på att vi får ett all inclusive hotell, men de är väl bara en dröm? turen gillar inte mig :(

Kommentarer
Postat av: melisa

oh min favorit ar ockso airplanes!

2010-07-15 @ 11:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0