nu är jag hemma!

hemma från varma turkiet, saknar de redan faktist. jättekallt i sverige! 
sitter och lyssnar på lite låtar som gick om och om igen där, haha.. t.ex; lasgo - over you och shakira - waka waka (this time for africa) as sköna låtar. 

vaknade inatt av att jag var väldigt törstig, så jag gick och drack, sen kände jag en konstig känsla i magen, som började gå uppåt mot halsen, så gick in på toaletten och spydde.. och de upprepades många gånger, usch. även om jag inte hade något kvar i magen sen, så var jag tvungen att spy. innan vi gick på bussen för att åka till flygplatsen i antalaya, i två timmar, så fick jag två tabletter av en jätte snäll man, som stoppar så att man inte spyr, och den andra var något annat, kommer inte ihåg. men de blev bättre, klarade bussresan, men sen direkt när maten kom på flyget, hade bestämt att inte äta något, men drack upp colan, lite för fort, och spydde upp det, min syster blev jätte arg, och tappade matlusten HAHA :( de är lite bättre nu, men har jätte ont i örat, antagligen öroninflamation, usch. jaja, bilder kommer imorgon, tog också "modellbilder" vid solnedgången, på stranden. men när dom kommer in vet jag inte.. hm, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0