SWEET SIXTEEN!

världens bästa jag fyller år idag, helt jävla underbart. känner verkligen skilnaden mellan 15 och 16, hahahah not. men ja, hoppas jag får en jättebra dag, puss på mig. <3 

HAHA, hoppas alla där ute som inte ens läser dehär också får en jättebra dag! 
har iallafall varit och firat mig hos pappa, fick en klockan av min syster, jättesnygg. pengar och blommor av farmor, pengar och en frida tidning av pappa och rebecca. asgulligt. jaja, puss och kram.
denna bilden togs för ett år sen, eller ja.. den 16 juli. hade knappt sovit något den natten, men hade en jäkla underbar natt, med en underbar person, som tyvärr visasde sig vara en idiot efter ett tag.

Kommentarer
Postat av: bella

hahahaha man känner alltid skillnaden när man blir ett år äldre, eller ett år yngre. ;) grattis! :D<3

2010-07-17 @ 01:42:38
URL: http://belvis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0