25 juli, 2010

dagarna rullar på som de ska. firat mig lite idag, fick 1000kr och en slags "väska" som man kan ha antingen mobil, pengar eller kamera i. eller något sånt, haha. har packat ner lite kläder i en väska, men känns som att den väskan är liiiite väl stor. ska ju bara vara borta en vecka, men har typ 1000 linnen med mig, haha. aja, väntar på att milla och kim ska komma, så att milla kan testa lite kläder. känner att jag inte kan packa annars, eftersom hon säkert kommer rota upp alla mina kläder för att testa dom. jaja, imorgon ska jag till pappa och fira mig, så dagen går nog rätt så fort, sen är de äntligen lördag. wihoo!

sen ska jag nog träffa alexandra någon gång innan jag åker också, antingen imorgon eller lördag på dagen. aja, puss och kram.


Kommentarer
Postat av: belvis

du är så söt agnes!



sv: jag saknar dig också! hmm.. :( det kommer bli bättre med tiden, det vet jag.. Men just nu är det så jobbigt. puss på dig <3

2010-07-16 @ 00:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0