hard to forget

hola! äntligen sommarlov, men känns verkligen inte så. blir ju fan deprimerad av vädret, vart är sommaren?
jaja, känns konstigt att inte gå tillbaka till klassen sen efter sommaren, sorgligt. balen var iallafall underbar, och i torsdags, så var de ju avslutning, och på kvällen blev de fest med några från klassen, ville att alla skulle komma, men de blev mys endå. vi gick omkring i 2 timmar i skogen för att hitta baslägret, men hitta de aldrig, så vi åkte sen till dagiset och drack där.

vill att de ska bli bra väder, så att man kan sola och bada. all min färg har gått bort, slutade sola solarium när jag väl började bli brun, får börja sola nu igen. haha, aja här kommer några få bilder från balen. pusssss








jag och min baldejt, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0