midsommar snart

idag fyller alexandra år, så blir att dra hem till henne klockan 4 tror jag, och fira med hennes släkt. ända anledningen jag drar dit är för att jag vill ha tårta. hihi, aja.. senare drar vi hem till mig och grillar och dricker lite. sen nästa dag, tidigt på morgonen, så ska vi åka ner till varberg. superkul. hihi, är ju midsommar, underbaaaart. på lördag halv 12 så drar jag med alexandra till tåget, och hon åker hem. eller ja, hon ska till sin pojkvän. och samtidigt kommer hanna ner, och vi stannar tills söndag. kommer bli jättekul. hoppas på bra väder.


bilder på mig och alexandra på nyår 2007 eller 2008?
fast en av bilderna är på hennes syster johanna, de blonda klappmongot till hm, höger? skoja hon är vaaaacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0