mother lover

den här låten har fastnat i mitt huvud, älskar den.
justin timberlake ft. andy samberg - mother lover.



i'm a mother lover, you're a mother lover, we should fuck eachothers mothers, fuck eachothers mooooms!



sitter iallafal här och lyssnar på den låten, har den på repeat. rätt skönt väder ute idag men orkar inte gå ut, får se om jag går ut om en stund. fick hem min laptop idag, lämnade in den för att när man startade den så var den helt svart, haha. måste rensa den, eftersom jag har fullt med bilder, så har knappt något minne kvar. tror jag ska lägga in bilder på skivor och ta bort från datorn, så jag har kvar bilderna senare om jag vill ha dom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos!=)

2010-06-15 @ 21:21:07
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0