äntligen fredag

sitter här och dunkar musik i mina stora hörlurar, mys

igår drog jag och solade, emelie satt och väntade på mig. hm, stackarn.
fick pyttelite färg, men syns knappt, hoppas på mer färg antingen idag ellre imorgon. får ju egentligen inte sola solarium, eftersom jag pierca naveln för ett tag sen, så de har blivit helt tort och rött. hm, inte bra! =(
ska nog träna idag tror jag med min syster och hennes kille. om dom orkar.

skönt med helg iallafall, inget planerat, men orkar ingenting när de är så dåligt väder. men sommaren är snart här, så bara att vänta.

kom på nu att de bara är 3 månader kvar tills balen och bara 3 månader kvar i 9an med alla underbara människor.
tror jag ska kolla runt lite efter klänning nu, vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0