cut cut cut, jag mår så dåligt

sånt som jag aldrig kommer kunna beskriva,
sånt som jag själv aldrig kommer fatta,
sånt som jag inte kan kontrolera.

känns som att alla tycker illa om mig nu förtiden, vet inte längre vilka som är dom äkta vännerna.
vissa säger, jag älskar dig för den du är. du kan lita på mig, jag lovar!
och massa sånt, men sen hör jag från massa olika, att den sagt jävla massa skit den har emot mig.
sen kommer vissa och säger "jag trodde du berättade allt för mig, som t.ex ........"

så vet jag att jag bara berättat dedära till en enda person, så jag frågar.. har den berättat?
och då svarar den ja.

och varjedag får jag höra nya saker.

vilka fan är äkta och vilka inte?
vissa är riktigt jävla bra skådespelare


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka menar du ? om du menar mig så säg de, för vill också veta vem jag ska kunna lita på,änsålänge har jag litat på dig iafl..



och föresten, så tycker verkligen inte alla illa om dig,i'm promise.

2010-03-06 @ 18:06:47
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0