helgen har varit underbar

min bästavän från skåne kom till mig i torsdags, och åkte hem idag =(
har iallafall haft skitkul, hon följde med mig till skolan i fredags. och efter skolan hade jag matteprov, usch.. gick inte alls bra! men jaja.. vi gick hem direkt efter skolan, och senare på kvällen gick vi och köpte massa godis, och pizza. så när vi kom hem igen så satte vi på fjorton suger, och myste och snackade massor, och sånna grejer. sen kollade vi lite eva och adam och så.
på lördagen vaknade vi och började fixa oss, sen gick vi ut och tog massa kort, blandannat dom som är i inlägget nedanför, men finns massor mer.  vi reserverade biobiljetter till remember me! en oerhört bra film, årets bästa film tror jag nog. så jävla bra gjord, så den måste alla se tycker jag!
efter bion, drog vi hem kollade tv och satt lite vid datorn, och sen gick vi och la oss.

och idag har vi inte gjort alls mycket, vaknade .. fixade oss, och sen skutsade mamma oss till stan så åt vi, jag åt på burgerking och hon på mcdonalds. haha, hm.. intressant. men iallafall idag är ju sista dagen för mig att käka tjockismat och godis och sånt. eller någon gång ibland ska jag äta tjockismat. men ah, sen ska ja ju börja gymma regelbundet, hm? kommer nog lyckas.... i mina drömmar (A)

aja, nu ska jag leta efter någon bra film och mysa ner mig i sängen.. eller något! pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0