hur kan man älska någon, som har älskat någon förut?

hej sweetie

hade inte engelska-provet idag, som tur var, läraren var sjuk. hm, men imorgon har jag matteprov, omprov. så de blir efter skolan, usch! men jaja.. så snart så ska jag ta fram matteboken och plugga lite på det. åh, nu kom jag och tänka på när jag och felisia alltid umgicktes. så behövde både plugga, och då var de ju sommar. så vi ba; gå till vättle (våran skola, också min och hennes, hm... "mötesplats") så pluggar vi, så satte vi oss där på bänken utanför skolan och pluggade, fast de blev ju inte så jätte mkt plugg men jallafall. saknar dom tiderna.

men känns jallafall skönt att solen skiner, man känner verkligen värmen när den lyser på en. och himlen är helt blå. oh! =)

imorgon är sista skoldagen på denna veckan, hm sen är de helg. funderar på vad jag ska hitta på i helgen.. får väl kolla runt vad som händer, förra helgen låg jag ju bara hemma i sängen och kollade på film. hm, denna helgen vill jag hitta på något kul (:

hm, funderar på att köpa en sommarklänning eller något sånt idag, får väl kolla runt lite om jag hittar någon jag gillar. kanske blir något helt annat, skor kanske, de behöver jag.. tygskor tror jag, har jag kännt hur länge som helst att jag behöver. hm, jo men de var en bra idé hih, 99% säker på att de blir iallafall skor =)



bara för jag saknar vår tid, så får de bli en bild på oss två. en sommarbild, och ett BIG LOL, på att vi hade samma tröja på oss, haha åh gud.


lät du henne komma närmre?, var hon vackrare än mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade lika dana armband också. haha! saknar de där så sjukt mkt, åh :( <3 love you

2010-03-03 @ 21:55:42
URL: http://lizziesauacedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0