I just want to let it go for the night

wiii, imorgon kommer bästavän till mig. längtar!

hm, iallafall .. idag hade jag engelskaprovet, och vet inte riktigt hur de gick, men hoppas iallafall på G.
och matteprovet blir på fredag efter skolan. drog till life och gymma igår med min mamma, syster och hennes pojkvän. ska skaffa gymkort där nästa gång, skulle solat och sånt också, men bara ett vanligt ledigt. så vi sket i de, får sola nästa gång ist. måste verkligen gymma och sola nu innan sommaren, hihi.

skulle ju egentligen börjat gymma på crudo, men HAHA. nej jag ångra mig, hade glömt hur de var inne på life, så längesen jag var där. inne på crudo är de typ ett rum, sen ett tjejrum och sånt. nej usch, mycket bättre på life :)
drar kanske och tränar idag igen, men mamma mår inte bra.. så hm, tror inte.. hon måste liksom med för ska ju fixa kortet.. annars hade jag bara kunnat dra dit med någon av mina systrar

om två veckor är de simtest me klassen, så dags att hårdträna, hahaha nej skoja.. tror inte ens jag ska vara med på det som vanligt, men sugen på att bada.. så får se :o

käkade nyss kycklingsallad från liba, så jävla gott. älskar det!
aja, nu ska jag upp och städa mitt rum lite, ser ju ut som ett jävla bombnedslag!

pysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0