ont i magen, ovanligt hmm!?

sitter här och har ont i magen som in i helvete, så ska snart gå och lägga mig. klarar inte av att sitta.
var iallafall på match idag mellan ranne och ik kongahälla. hihi, asnice..

haha, några av dom går i min systers klass haha, och när jag var liten var jag "kär" i en av dom killarna. så jag bad min syster att ge honom ett kärleksbrev som jag skrev till honom, men tror inte hon gav de, jag vågade inte. hahahaha, tyckte han var skitsöt, men nu när man kollar på bilder på han från då, så såg han ut som en tjej. och nu ser han mer ut som, hm... vet inte faktist. 

men jaja, haha saknar att vara liten!

imorgon blir de iallafall ingen skola för mig, ha de så bra. pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Emma

magont är inte okej :(

2010-04-08 @ 00:07:04
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0