prov imorgon

hej sötnos

jag kom hem från skolan för någon timme sen, gjorde lite mat och sen satte jag mig vid datorn. jag tänkte göra ett videoinlägg, liksom bara för att. men kunde aldrig vara seriös, och dessutom hade jag ingenting att säga. hm, aja snart så ska jag plugga engelska, har prov imorgon, förra veckans prov, var sjuk då!

haha, sitter i köket.. och en kille som heter peter, med mcdonalds-ögonbryn, som går i min skola har gått förbi hundra gånger nu typ, ser lite kul ut. jag själv är alltid rädd att någon ska se mig gå förbi dens hus, om dom t.ex sitter med familjen och käkar middag. haha, pinsamt!

och idag har solen varit framme hela dagen, fyfan va skööönt!? =)
så lite snö har smällt, och nu hoppas jag att ALLT smälter bort så att det börjar bli varmt.

två skoldagar kvar, sen är det helg. hur skönt är inte de liksom? aja, nu blir de plugg. men bjuder på några bilder på mig... som vanligt hihi snäll jag är =)



hm, cp?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0