s t a d e n

drog till stan förut, själv hihi. aldrig åkt till stan själv någon gång och kollat kläder faktist. men de var rätt skönt. fast ja, kollade inte precis runt i affärer, jag visste vad jag ville ha så gick direkt till gina, och köpte. jag älskar gina, så jävla snygga kläder =)

iallafall, köpte den tröjan på bilden, 249kr. hm, jag är wannabe dessie nu bara för de! wowowowoowowow.



dom har inte saltat ute till busshållplatsen så halkar runt hela tiden, hahaha.. usch, ge mig sommar NU!
pluggat lite på engelska, bara läste igenom orden och lite verb. orka inte sitta länge, så aja.. får väl se hur de går imorgon, hm.... nu ska jag sova, natti!

Kommentarer
Postat av: felicia

kommer gå bra för dig =) hihi .loveu<3

2010-03-02 @ 23:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0