säger ofta godnatt?, hm haha.

kom nyss hem från min pappa. hm, hans tjej fyller år idag, så vi åkte dit och käkade tårta.. mums!
ska snart ta och sova, kommer aldrig komma upp imorgon. börjar klockan 8, och som jag sagt så tar de ju lång tid att somna. så hmmmm.. aja, skitsamma. har chill-lektion på morgonen, BILD! fan va gött.

men nu kom jag på att jag har slöjdprov imorgon, som jag inte pluggat på. hm, aja får plugga imorgon på bilden och se om jag får in det. annars så får jag göra det nästa vecka istället. jag vill verkligen få godkänt i alla ämnen i skolan. men allt går bara neråt och neråt. känner fan stress nu, när jag kom på idag att det är 3 månader kvar tills skolavslutningen. och jag känner på mig att jag börjar få mer och mer ig. hm, får verkligen kämpa nu.

till att börja med får jag gå till skolan alla dagarna denna veckan, och det är ju bara imorgon(tisdag), onsdag och torsdag. för sen har vi ju studiedag. men iallafall, om jag klarar dom tre dagarna så känner jag mig iallafall lite nöjd.

jaja, nu ska jag sovaaaa! känner alltid varje morgon "VARFÖR GICK JAG INTE OCH LA MIG KLOCKAN HM, SEEEX?!?!?" så att jag är utvilaaad. men ja, så fungerar de ju inte i min värld.

just de, köpte en ny väska idag. hm, ingen så jätte speciell men bra att ha, tröttnar så lätt på saker, och tycker att de är.. fult, så lägger undan de efter ett tag. så köpte en ny väska som jag kan ha till skolan, och som jag kommer att ha användning till för andra tillfällen också, i sommar t.ex, åh.. sommareeeeen! <3 , iallafall ginatricot 299kr. den på bilden nedanför, fast i svart hihi.



aja, hörs imorgon puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0