studiedag idag, hihi

hej snygging

hm, hade inte matte-provet igår heller. för skulle göra en annan sak efter skolan, så gör det på onsdag istället =), efter skolan följde jag och emelie med michael in till stan, för han skulle köpa en grej till sin bräda. sen drog jag och emelie hem till henne, och hon fixade sig. och sen drog vi till mig, så fixade jag mig också. så drog vi till stan lite senare och var där under kvällen. sen skulle vi hem och gå på toa och sen ut igen, men så blev de inte för vi däckade i min säng. vaknade lite innan 12 och käkade frukost, sen drog hon hem till sig och fixade sig, och sen kom hon tillbaka så kollade vi på fjorton suger. och jag älskar den filmen, så himla underbar. handlar ju om hur de är i verkligheten, t.ex att en tjej kan bli våldtagen så fort man är på en fest och bara är lite för full. fattar inte hur man kan ens tänka tanken att sätta på en medvetslös tjej, eller aa inte annars heller men ni fattar. men jaja, iallafall.. varje gång jag ser den filmen, så längtar jag efter sommaren, åh!

nu ska jag se om de finns någon bra film att kolla på, kanske fucking åmål, men såg den rätt nyss med klassen.. så vet inte, men är sugen på någon svensk tonårsfilm. annars blire väl någon sån där highschool film, kanske a cinderella story, hm? längesen =)

aja, ha de så bra. pussochkram

just de, jennifers dag idag, så grattis till henne :d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0