bästavän kommer nästa vecka?

sitter och pluggar matte, och blir helt .. förvånad på mig själv typ, för jag fattar varenda tal. som jag aldrig kunnat innan. men kommer inte kunna det imorgon, det är bara just nu. kommer blanda ihop allting, så är det alltid. men aja, ska plugga vidare, går igenom hela kapitlet. hm tråkigt.

men en sak som gjorde min kväll, är att min bästavän som bor i skåne kommer till mig nästa torsdag tror jag, om hennes pappa går med på att betala det. och de hoppas jag att han gör, de är ändå rätt billigt. 345kronor, liksom från skåne till göteborg. hm, fan va muuuuujs! inte träffat henne sen dagen efter nyår, så nu är de fan dags! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0