come on baby, turn the lights off

hej sweetie.
åkte till stan igår med jessica, köpte klänning till balen, äntligen! på bikbok faktist, för bara 200kr, billigt och bra, den är skitsnygg, så ja.. hihi. men idag testade jag min systers studentklänning, trodde inte den skulle passa eftersom hon är så liten, men de gjorde den, och den var aaaassöt, så vet inte vilken jag ska haaaa! men tror jag ska ha den från bikbok hihi.
sen köpte jag en ljus jeansjacka också, från ginatricot. så nu är jag nöjd.

kom hem för en halvtimme sen, har varit och solat, måste ju bygga upp en bränna tills balen, kan ju inte gå där helt blek =) men men,  om ngn timme ska jag träffa felisia, vi ska gå på bio, mys!


systers student klänning. finare irl


från bikbok, finare irl.

Kommentarer
Postat av: felicia

båååda e aas fina (L)

2010-05-10 @ 00:17:21
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: bella

åh värsta söta :D

2010-05-15 @ 22:38:14
URL: http://belvis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0