ett varmt bad väntar, hihi

min mamma kom hem för en stund sen, och har blivit brun. känner att jag måste gå till solariumet imorgon HAHA.
jaja, fick ett armband, naomi campbell parfym, somrig parfym hihi. och ngn slags tvål typ, haha, och nu när jag tänkte på de så blev jag sugen på ett varmt bad, så tror nog jag ska gå och fylla badkaret, med maaassa skumm.

älskar måndagar, eftersom jag inte går på spanskan längre.. så börjar jag tio i ett, och har då bara hm.. en eller två lektioner, asgöttttt!

ser faktist fram emot ett långt bad nu, känner att jag är rätt sliten, jaja. hörs antingen senare, eller imorgon.



jag, johanna och micaela :)








några av mina profilbilder på fejjan ;)


Kommentarer
Postat av: belvis

ååh så fin är du ! :)<3

2010-05-17 @ 23:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0