grillning & mys

grillade idag med mamma, mina två systrar deras pojkvänner och tindra. mums!
satt kvar ute på altanen hela kvällen typ och snackade och sånt, sen senare kom alexandra. och vi kollade på film, mys hihi. sen drog hon hem. och nu sitter jag här, ska snart sova.. tänkte bara slänga in ett inlägg innan ja ska sova, hihi. imooorgon måste jag sola, sen vet jag inte vad som händer, skulle kankse åkt till mariestad imorogn, men så blir det inte. men tror jag ska träffa min kompis emma, umgicktes varje dag med henne förr, men sen gled vi isär. så de blir nog kul :) har ju även gått i samma skola som henne i 7an och 8an, men endå umgicktes vi inte då. hälsade knappt. men nu har vi börjat få upp kontakten och snackar lite ibland, känns bra :)

hoppas vädret vänder, regnar ju fortfarande.. håller tummarna på att jag vaknar med solen i ögonen så jag kan gå ut på altanen och sola istället för att dra till solariumet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0