lyckad kväll igår

fyfan vilken bra fest de var igår.. drog på göteborgs gigantiska spontanfest. så jävla mycket folk, trångt som fan, även fast de var utomhus, hahaha. träffade massa trevligt nytt folk, sen när de slutade stannade vi kvar lite och snackade med lite olika folk, och sen skulle vi vidare på efterfest i linné, men på spårvagnen påvägen dit, träffade vi på en kille i min gamla klass storebror,och hans kompisar, så vi hängde på dom. sen blev de att jag, emma och min gamla klasskompis bror och hans kompis, drog hem till mig. och dom sov över, mys.

vaknade klockan 10 av att min syster ringde och ville att ja skulle passa tindra, och emma hade gått hem, utan att jag visste haha.. killarna blev lite småtjuriga att dom var tvugna att gå hem redan, för dom ville sova haha. assnäll är jag!

när min syster kom hem, så satte vi oss ute på altanen och stekte, muhaha. sommaren är verkligen här, så jävla vamt är de, och jag är på så jävla bra humör hela tiden, nu kom min mamma hem, hon har varit i varberg, så ska gå ner och snacka lite med henne, pusspuss




haha, gud..

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww fina bilder!! :D

den sista bilden va du lik nån på ..

hihi <3

2010-05-23 @ 22:56:51
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: jessi

men hej gravida mage:) du är sjukt fin. as usual! <3 hejdå

2010-05-28 @ 17:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0