min farfar är den bästa!

kom nyss hem, åkte och hälsade på min farfar, som fyller år idag. blev ju inte så mycket att träffa honom, som jag hade sett framimot, eftersom han är jättesjuk, så sjuk trodde jag inte han skulle vara. han kunde inte ens hälsa. ville bara gråta så fort jag såg hur sjuk han var. förstod att detta är sista gången jag träffar honom. men jag höll tårarna inne, men nu faller dom.. fattar inte hur allt kan gå så fort, hur han kan ha blivit så sjuk på så kort tid. min underbara farfar, åååååååååååhhh, aja ska ut nu!

felisia, om du läser detta.. jag försökte ringa dig, men du svarade inte. lovee

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh gumman finns här ! :'( <3

& jag hade min mobil på laddning..vi pratar sen? LOVE

2010-05-25 @ 21:50:40
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0