ta mig utomlands? :(

åkte till mariestad i förrgår, och kom hem igår. hihi, var asmysigt, trevligt folk och allting. först drog vi till ungdomsgården, och träffade två killar. och sen drog vi vidare, hem till två andra killar, två göteborgare haha, asballt :) iallafall, drack lite där, och sen senare så drog vi hemmåt och på vägen så träffade vi på sofie, och följde henne hem, och sen gick vi hem, och då kom två killar och vi kollade på film och lite så. saknar felicia redan, hihi. men vi träffas igen den 29maj (: , ska snart till henne igen också, hiho.

aja, idag träffade jag jessica och hennes lillasyster en stund också. sen när jag kom hem så städade jag litegranna, för min mamma kommer hem om en stund från grekland. är inte alls avundsjuk. ska fråga min mamma sen om hon och hennes kille, vill åka utomlands med mig och felisia. men de kan man väl kanske bara drömma om? :(

vill, och skaaaa åka utomlands. om inte dom vill, så får jag väl se om ngn annan ska utomlands och fråga om jag kan hänga med :$ hahaha. aja, nu ska ja kolla tv, pusspuss.


hade visst fans i mariestad, och självklart så ville dom ta idolbild :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah sötnos :d

2010-05-16 @ 23:24:28
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: bella

HAHAHAHAH aw så gulligt av dig att lägga upp bilderna! jag är ditt största fan (A) pusssss<3<3

2010-05-17 @ 17:59:56
URL: http://belvis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0