there's so many ways to love you

valborg var både lyckad och mindre bra. de mesta var lyckat, de var mer ett dåligt slut. bråk mitt i centralen med alexandra, men vi träffades igår kväll och snackade om det så nu är det löst. hihi, asbra!

imorgon är det skola igen, usch. drog och solade igår med min syster och hennes kille. brände mig lite, men börjar iallafall få lite färg, ska nog sola imorgon igen =) men de dåliga är att min navelpiercing har inte ens läkt än, för att jag solar solarium, den kommer aldrig läka. den blir infekterad, sen rätt bra, sen infekterad. och den kommer ju inte vara läkt i sommar tror jag inte, men jaja.. de blir väl säkert bra. drömde att den blev så infekterad att hålet gick upp, eller vad man säger.. så jag hade ett jack där istället för piercingen. haha :(

sen drömde jag att jag fick en liten bebis också, och jag var så jävla glad, och älskade mitt barn mer än allt i världen. och nu vill jag ha en liten bebis bara för de :( , har tänkt innan att jag inte vill ha barn, för de är så jobbigt. men nu när jag kände den känslan, så vill jag ha det. åh hihi

aja, ska snart sminka mig lite och så, ska till min syster och fira henne IGEN, firat henne 2 gånger redan bara för jag är så snäll, hihi. men pappa och farmor ska komma dit, så ja.. hoppas dom bjuder på något gott, ahhahah

vill ha en iphone också :o, ska fan fråga mamma om jag kan få en när hon kommer hem från monaco, haha.. men kommer jag nog inte få isf förens jag fyller år :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0