can you smell the sun?

eftersom min mobil blev både snodd och tappad på samma kväll, så har jag ju haft en dålig samsung utan kamera och knappt något minne, men nu äntligen så hittade jag ett batteri till min gamla sonyericsson, hihi asbra. så nu kan jag ha musik och ta egobilder (a) hihihhi, och har massa gamla bilder sen i somras och sånt på mobilen, åh vad jag saknar och längtar till sommaren. tror fan de kommer bli världens bästa sommar, vet inte varför, men känns så =)
bara för jag tänker på sommaren, så lyssnar jag på massa sommarmusik. love it!

ligger här och har rengöringsmedel på naveln, eftersom den är lite infekterad.
känner att jag måste börja gymma oftare, var iförsig och tränade igår, men ja.. har börjat bli så jävla seg, haha men man vill ju ha muskler till sommaren HAHA, lycka till säger jag bara.

ska åka till stan med min syster någon dag, och kolla balklänning. fyfan, känner mig asstressad. skolan är snart slut, herregud!

bjuder på en bild från i somras



en från i vintras


och såhär såg jag ut igår, hahaha intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0