you and i

kom nyss hem hihi, är asvarmt i mitt rum, kläder överallt. blää

vill åka bortbortbort!
vill ha sommarlov!
vill bara leva livet, *

men skolan gör så man inte kan leva livet fullt ut,
blö, aja bara halvdag i skolan imorogn, börjar efter bamba
om jag inte ångrar mig och vill gå och umgåss med femmorna eller vad de är, fadderdag.


yayaaaaaa, snart sommarlov så ska inte klaga, tiden går fan asfort. måste nog göra de bästa av den sista tiden som är kvar i skolan. både för betygen, och att man inte kommer träffa klassen mer typ. blä, aja.. nu ska ja se om någon vill ut med mig eller något, puss :)

Kommentarer
Postat av: bella

ja längtar också till sommarn, hihiih :D<3

2010-05-18 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0